dimecres, 31 d’agost del 2011

Llums de setembre


 Córre l'aire de setembre. Es nota. Ara cada dia surt el sol, que encara escalfa de valent, però la llum i la intensitat és diferent. Us hi heu fixat que es fa fosc més aviat? I és que l'agost s'en va i ja ha arribat l'hora de tornar a la quotidianitat i deixar enrere els turistes, els concerts, les festes majors, els cotxes a tot arreu i l'olor de crema solar. Fa dies que ja es respira aires d'abans d'anar a cole. Com quan érem petits. Amb la il·lusió de retrobar amics, comprar llibretes, estoigs i sobretot una cartera nova (que segur que aquest any tot ho cuidaré molt bé: una promesa que em feia cada any, però que no hi havia manera de complir). També ara em toquen els primers preparatius per anar a cole, tinc tota una llista de coses per portar a l'escola bressol. Ja m'han avisat: que m'hi vagi acostumant que això ja no m'ho treuen fins que el noi vagi a l'institut (o a la universitat?).


Aquells que heu fet vacances, que heu passat un estiu com déu mana de relax, tranquil·litat i molta alegria us desitjo un bon retorn ple d'il·lusió i ànims per reemprendre el camí. El dia a dia agafat amb empenta i energia sempre et guarda petits plaers, que, en definitiva, són el que fan la felicitat.

Figuerasses amb les seves figues de moro a punt de solfa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...