dijous, 6 d’agost del 2009

Tres coses s'han de fer a la vida...

...escriure un llibre, plantar un arbre i tenir un fill.




L'arbre ja el tinc plantat



Fills...suposo que tot arriba, al seu moment.

De llibre no n'he escrit cap, però tindré la satisfacció i el privilegi d'haver col·laborat a escriure'n un. Gràcies a l'escriptor i poeta J.M. Tibau i al seu bloc vaig poder participar a una proposta que ens va fer: escriure un poema que contingués "A la barana dels teus dits", títol d'un llibre de l'escriptor. Amb ganes de fer una cosa diferent i de donar joc a un bloc tan dinàmic m'hi vaig afegir fent aquest poema. Per això avui tinc la sort de poder-vos dir que també el que jo vaig escriure sortirà en un llibre on recullirà totes les poesies que vam fer els blocaires en aquella ocasió.
Us convido a la presentació digital del llibre perquè constateu que hi ha escrits presciosos (i no parlo pel meu, esclar). Crec que no m'equivoco si dic que tots els que hi hem participat considerem en Jesús un escriptor i poeta molt sensible i alhora un gran dinamitzador del món de la literatura. Gràcies, un altre cop, Jesús!

1 comentari:

  1. Moltes gràcies per la difusió, i felicitats per la part que et toca pel llibre!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...