dissabte, 18 de juny del 2011

Flaire

Les paraules a vegades són capritxoses i flaire n'és una: es veu que a alguns llocs vol dir mala olor, mentre que a casa sempre l'havíem fet servir per coses agradables. La flaire de la mimosa al febrer, la flaire dels brunyols de setmana santa, la flaire del bosc humit, la flaire del mar passejant pel moll... I és que l'altre dia, passant pel carrer, em va arribar la flaire de fusta acabada de serrar. De cop, com amb la madalena de Proust, em va venir al cap les hores que passàvem amb la Núria i l'Antoni al taller del meu pare, jugant entre la flaire de flocs, o "serrín", que dèiem llavors. I en aquell moment, mentre recordava tot això, em vaig preguntar: quina serà la flaire de "serrín" d'en Marc? Quins seran els seus records de flaire?


I és que les mares som així, sempre acabem pensant en els nostres fills.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...