dimecres, 29 de juliol del 2009

La M de...

  • En tinc una molt a prop, quasi cada dia la veig i és un aire fresc que et fa sentir bé, com ara la fresca del vespre després d'un dia ben calurós. I qui diu que a la feina no s'hi pot estar bé?
  • En tinc una de mooolt lluny, a la Índia i que tota la família la trobem a faltar moltíssim. Té l'esperit viatger i és tota una artista.
  • En tinc una de no tant lluny, però que també enyoro molt i que espero veure-la ben aviat. Viu a les terres catalanes de la vinya i les oliveres i és xerraire, oberta i amb qui m'encanta riure.
  • En tinc una altra que viu a prop de casa, però no ens veiem gaire. És una mare encantadora, treballadora i té una família molt maca.
  • En tinc una a la coral, amb una veu angelical i una companya fantàstica.
  • Finalment també en tinc dues a la família: una cosina i una tia.

Totes elles són diferents, però tenen dues coses en comú: me les estimo molt i es diuen Marta. Per elles aquesta pàgina d'un llibre preciós que es diu Imagina't un lloc.

Imagina't un lloc...
...on les paraules t'aixopluguen,
les idees et recolzen,
i els pensaments et guien
fins al secret amagat
al bell mig del laberint.

Il.lustracions de Rob Gonsalves.
Text de Sarah L. Thomson.
Ed. Joventut

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...